Clicky

/

miercuri, 26 decembrie 2012

Încep.


Cred și vreau să cred că am potențial.Mă documentez,văd dacă visul meu poate deveni posibil și observ că este.Visul și speranța de a scrie o carte mi-a fost susținută de Pera Novacovici . Prin simplul fapt că am urmărit niște ”tutoriale” m-am decis să încep cu un blog.Și de ce nu?Am potențial,pot face ceea ce au făcut și ceilalți.Sper să scriu o carte,nu sper,chiar o să o scriu.În final,vreau să spun că nu am nici cea mai mică idee dacă cineva citește această postare,nu știu cum să încep acest blog dar știu sigur că voi termina acest blog prin a scrie o carte.Vreau să vă urez Sărbători fericite!Mi se pare ciudat să postez într-o astfel de zi la o astfel de oră.Sărbători fericite!


7 comentarii:

  1. Eu am citit :P. Şi pe mine m-ar interesa să scriu o carte. Gândul mă bate de câteva luni, dar nu mă grăbesc pentru că încă nu ştiu exact ce vreau să notez.
    Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Având în vedere ce articole ai postat pe site-ul tău ... chiar cred că ai scrie o carte excelentă! :)

      Ștergere
    2. Să ştii că pe 1 ianuarie m-am apucat de treabă. Am simţit că atunci este momentul, dar nu mă grăbesc. Iau totul încet. Nu mă aştept să iasă ceva fabulos acum, dar măcar prind experienţă.

      Ștergere
  2. Bun venit in blogosfera!
    Imi place blogul tau, e dragut :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu m-am apucat de scris o carte, am scris doar 5 pagini momentan.
    Multa bafta in continuare si bine ai venit in Blogosfera !
    Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...