Clicky

/

joi, 6 februarie 2014

Chemarea îngerului - Guillaume Musso



Titlu: Chemarea îngerului
Autor: Guillaume Musso
Nr. pagini: 336
Editură: ALLFA

Într-un bufet aglomerat din New York, Madeline și Jonathan se ciocnesc unul de celălalt și, ocupați, își continuă fiecare drumul fără să discute prea mult.Ajunși fiecare la destinație observă că telefoanele lor s-au schimbat între ele și îi despart sute de kilometrii. Îngrijorați de afaceri, relații și timp, aceștia fac tot posibilul să-și recupereze telefoanele, dar curiozitatea îi împinge să se uite prin fișiere, rubrici, contacte și descoperă că nu sunt doi străini care s-au ciocnit accidental într-un aeroport aglomerat ... sunt doi străini cu un secret comun și o pasiune ascunsă.

Când am început să citesc cartea m-am așteptat la o comedie romantică, dar m-am înșelat. Cartea are atât de multă acțiune încât m-a captivat rapid și m-am trezit într-o lume misterioasă, o lume în care nimic nu era sigur. Poate că povestea celor doi nu pare credibilă, poate crezi că-i prea multă ficțiune, dar ce faci când citești nota autorului, cea în care mulțumește unei tinere pentru inspirație, unei tinere cu care și-a schimbat din greșeală telefonul într-un aeroport? Până la urmă totul a plecat de la un adevăr. 
Și te asigur că poveste se aude a fi frumoasă. Cazul Alice Dixon * face parte din secretul celor doi * 
mi-a plăcut mult, e o poveste inteligentă și a avut farmec. 
Din păcate, partea finală a cărții nu am înțeles-o prea bine, nu m-am simțit bine și multe detalii mi-au scăpat. Deci, dacă vrei să citești cartea trebuie să te pregătești bine, să ai timp pentru ea și să o minte ascuțită. 

Mie mi-a plăcut foarte mult și o recomand, nu te pot asigura că o să-ți placă, dar merită să încerci.






7 comentarii:

  1. Şi mie mi-a plăcut enorm cartea, am primit-o anul trecut în cadrul campaniei valluntar şi am iubit cartea :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur! Toate cărțile lui Musso au acel ceva special care te face să-i îndrăgești cărțile.

      Ștergere
  2. Eu n-am citit nimic de Muso, dar sper sa citesc in curand. Am o colega pasionata de cartile acestui autor, si din intamplare poate sa imi imprumute si mie cartile >:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, ești norocoasă! Abia aștept să vă ce crezi despre autor. :D

      Ștergere
  3. De Musso vreau sa citesc "Fata de hartie", am auzit ca este foarte buna, iar acum imi face cu ochiul si "Chemarea ingerului":)) . Trebuie sa pun mana pe cartile lui cat mai curand!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...