Clicky

/

joi, 23 iulie 2015

Chick Chat

Heei! Bine v-am regăsit! :)
Vă mulțumesc mult pentru comentariile de la ultimele 2 postări, mă bucur mult că ideile v-au plăcut și abia aștept să postez și mai multe. Postarea de astăzi este una de genul „Life lately”, o mică actualizare. Mai sunt puține zile și deja intrăm în ultima lună de vară... A trecut timpul destul de rapid și nu cred că sunt singura care se gândește că nu a făcut nimic. Încerc totuși să-mi ocup timpul cu seriale, cărți și mici proiecte, dar tot simt că nu ating acel „potențial maxim” :)). Parcă hibernez vara.


Currently Reading. O am de mult, mult timp în bibliotecă, dar abia acum am început să o citesc și până acum îmi place. Ideea e interesantă, stilul autoarei e plăcut, iar personajul principal e unul complex și pe alocuri mă regăsesc în el. Dacă vă interesează am să revin cu o părere despre carte. Dacă ați citit cartea acesta sau orice altă carte scrisă de Margaret Atwood nu ezitați să lăsați mai jos o părere. :)


Știu de coursera de 2 ani sau chiar mai mult, dar niciodată nu am luat site-ul ăsta în serios. E un site cu tot felul de cursuri, pentru zeci de specializări. Mi l-a recomandat o cunoștință, spunându-mi că la sfârșitul unui curs primești o diplomă care o să fie mai târziu folositoare. Am zis că mă pun pe treabă, dar niciodată nu am început... asta până acum câteva săptămâni. Am ales un curs care chiar îmi place, se numește A life of Happiness and Fulfillment. Nu știu cât de folositor o să îmi fie, dar tratează subiecte care în ultima perioadă m-au acaparat. Sunt deja la modulul 3, dar mai am muuulte lecții de vizionat. Vă invit și pe voi să aruncați un ochi acolo. 


În materie de seriale.. Hmm, am terminat primul sezon din True Detective și vizionez săptămânal episoadele care apar din PLL. Mi-a plăcut True Detective, dar nu sunt sigură că vreau să văd și sezonul 2, mi-ar fi plăcut și mai mult dacă cei doi detectivi ar rezolva mai multe cazuri.


Am profitat de reducerile de la Libris și mi-am cumpărat cărțile de mai sus. Când am intrat pe site căutam un cadou pentru o prietenă, dar am ajuns să iau ceva și pentru mine. Când am văzut prima carte și am citit câtea ceva despre ea am zis că trebuie să o iau. În plus, prețul a fost foarte mic. Am plătit doar 10 lei pentru ambele cărți. Sunt foarte entuziasmată de ele și abia aștept să le citesc.


Pentru că gelul de curățare mai are puțin și se termină am avut nevoie de altul și l-am luat pe ăsta de la Cien. Sunt curioasă să văd cum este, nu am auzit prea multe despre el. :) În a doua poză este un ruj superb de la Avon și un blush, ambele primite în urma unui concurs organizat pe blogul BeautyBarometer. 

Cam atât despre mine. Voi ce mai faceți? Cum vă petreceți timpul? :)
Vă aștept comentariile despre această postare și nu numai, vă voi răspunde cu mare drag. 
O seară frumoasă vă doresc! 
Ciao!





10 comentarii:

  1. Ha ha! Am gasit discurile demachiante. :)) Sa faci un review la gelul de curatare. Chiar sunt curioasa. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, așa-i, așa-i! :)) Am să fac, mulțumesc frumos de vizită! :*

      Ștergere
  2. Nu am citit nimic de Margaret Artwood însă am văzut că sunt destul de lăudate cărțile ei. Lectură plăcută! <3 La PLL mă uit și eu. Oare vom avea 100 de ani când aflăm cum arată A cu adevărat? :-))) Recent m-am apucat de Lost și mi se pare genial serialul!! Mă bucur că l-am păstrat atâția ani. Acum îl pot vedea tot cap-coadă, fără întreruperi.

    Ring 2, Spirala, am primit-o cadou de la diriginta mea în ultimul an de liceu însă nu am citit-o încă. Nu îmi dau seama dacă trebuie să citesc înainte primul volum sau nu.

    Coursera sună super interesant! Chiar ți se dau diplome? Pe gratis? :-? Poate voi încerca și eu niște cursuri. Sunt curioasă ce îmi va atrage atenția.

    Am și eu un ruj asemănător de la Avon. Enjoy >:D< Sper să fie ok și gelul de curățare ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Adevărat, o să așteptăm mult ca să aflăm cine e A, dar mie îmi convine mai mult să nu știu. Dacă aflăm cine e A serialul o să se încheie și chiar nu-mi doresc asta. :)) Și eu m-am uitat la câteva episoade din Lost, dar l-am abandonat destul de rapid, nu m-a acapar pe întregime. :(

      Am să fac probabil o recenzie pentru aceste cărți. Nici eu nu știu sigur, dar am impresia că nu au legătură între ele. Nu mă pronunț încă, aștept să le citesc mai întâi. :)

      După ce termin cursul ăsta am să văd exact cum stă treaba, dar cred că diplomele se trimit în format pdf și apoi le poți printa sau le poți folosi în format digital. Cel puțin asta am înțeles de la persoana care mi-a spus de site. Acum depinde mult și de curs, am observat că unele cer bani pentru ca la sfârșit să primești diploma, dar există și varianta fără diplomă unde nu ți se cere nimic.

      Mulțumesc frumos! :*

      Ștergere
    2. Voi cerceta recenzia dacă o vei posta :-D
      Da, nici eu nu aș vrea să rămân fără PLL :( Am multe amintiri din perioada în care m-am tot uitat la el și parcă vor dispărea așa stările de atunci :-)) (de relaxare de cele mai multe ori).

      Spor și cu acel curs!! >:D<

      Ștergere
  3. De Margaret Atwood am citit Asasinul orb- este o carte geniala. Am in biblioteca si Oryx si Crake si vreau sa citesc si Femeia comestibila. Frumoase achizitii. Abia astept parerea ta despre cartea lui Atwood. Eu am abandonat serialul PLL deocamdata, mi-am pierdut rabdarea. Eu urmaresc acum serialul Zoo, este superb, un fel de apocalipsa a animalelor, au aparut doar 4 episoade si serialul are un concept interesant, pare destul de bun pana acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am să mă interesez să cumpăr sau să împrumut cartea Asasinul orb, dar și Mireasa hoțomană și Alias Grace mă atrag. Mai am puțin și trec de jumătatea cărți, cu siguranță am să îi fac o mică recenzie. Până acum îmi place și sper să scriu o recenzie pozitivă și să o recomand.. :)
      E destul de complicat PLL, multe schimbări de situație și tot felul de întâmplări, dar mie îmi place așa cum este. :)) M-a captivat și nu pot să renunț la el.
      Pare interesant Zoo, am căutat câteva imagini cu el. Eu acum caut un serial cu detetivi și crime, ceva în genul serialului Motive sau chiar How to get away with murder. Mi-au plăcut mult de tot.
      Mersi mult pentru vizită! ^_^

      Ștergere
  4. nu am citit nimic de margaret atwood pana acum. pll imi place si mie, acum m-am apucat si de criminal minds si pot spune ca m-a acaparat cu totul! Foarte fain serialul! Azi am primit 4 pachete de carti, abia astept sa ma apuc de ele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aștept următorul episod din PLL, ultimul m-a uimit. M-am uitat și eu la câteva episoade din Criminal Minds, dar nu l-am mai continuat din păcate...Poate am să îi mai dau o șansă. :D
      4 pachete? Ohohoh, să ai spor la citit!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...