Clicky

/

sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Câte absențe am?


Cred că din vară nu am mai scris pe blog ... 3 luni în care am fost absentă, dar sper că m-au ajutat și acum voi reveni în forță :) . 

Am multe proiecte neterminate deși mi-am promis că o să le termin repede-repejor. smiley awe 09

O să-mi fac o listă cu lucruri de făcut până ce se termină anul acesta:

1. Să particip și eu la Book Crossing
2. Să fac un concurs pentru a-mi scuza absența.
3. Să dau o notă de personalitate blogului.
4. Să îndeplinesc provocările primite.
Cam asta e. smiley awe 08

Prin „notă de personalitate” mă refer la proiecte DIY, reviste, filme, haine, muzică și provocările de care vorbesc sunt cele primite la „Provocarea de la Sfârșitul Verii” - aici .

Mă pun pe treabă! 


                                                          




6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...