Clicky

/

duminică, 8 decembrie 2013

DIY | Conuri de brad


Când vine vorba de luna Decembrie ne gândim la vacanță, relaxare, cadouri, prieteni, familie și la cum ne vom decora casa, printre multe altele.
Deoarece îmi plac mult lucrurile handmade, am decis să vă arat și vouă un mic proiect. 
Poți să-l faci pentru tine sau pentru a surprinde o persoană dragă, e ușor de făcut, nu-ți ia mult timp și nu e costisitor. :)


Ai nevoie de :

1. conuri de brad, eu am găsit într-un magazin mai mici și pentru o punguță am dat doar un leu, dar sunt bune și cele mari dacă ai un bol mai mare

2. lipici lichid, sclipici și ceva cu care le poți aplica (penson)
sau 
ojă argintie/aurie/albă.


3. un bol transparent

4. o suprafață de lucru acoperită


Tot ce trebuie să faci este să acoperi conul cu lipici și să presari sclipici pe el, în cazul meu am aplicat ojă aurie și am presărat sclipici.
Le lași apoi 5-10 minute, le pui în bol și gata!



( poți chiar face o ghirlandă cu ele sau le poți pune în brad, poți pune și o lumânare parfumată )



15 comentarii:

  1. Când am ajuns la penultima poză mi-am spus că lipseşte o lumânare parfumată - să fim în ton cu sărbătorile, să avem o atmosferă relaxantă - şi la următoarea poză am văzut-o. Ţi-a ieşit foarte frumos. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos :* !
      Mereu e loc pentru o lumânare parfumată, sunt perfecte pentru zilele astea.

      Ștergere
  2. Um...Bună. Ai o leapşă de la mine, dacă vrei să o faci.

    http://fatacumolii.blogspot.ro/2013/12/leapsa-de-craciun.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce idee buna, chiar am niste conuri aurite cumparate anul trecut, incerc si eu!

    Gazduiesc un frumos concurs pe pagina blogului meu, in care norocosul castigator se va bucura de 100 $ pt a-i cheltui dupa placul inimii pe SHEINSIDE!!

    Te astept cu mare drag sa te inscri! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. love your blog! :)
    would you like to follow each other via Bloglovin?
    www.lusciousstyle.blogspot.com
    Daria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you! >:D<
      Your blog is pretty awesome, it seems like Vilnius is a wonderful town.

      Ștergere
  5. Wooo...foarte drăguţe ţi-au ieşit conurile. Şi eu am pictat conuri de brad în tonuri de auriu pentru Crăciun :D. A fost foarte plăcut. Eu avusesem mai multe conuri adunate din parc, etc. şi m-am bucurat că le adunasem în urmă cu ceva vreme pentru că după nu am mai apucat să adun altele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place că e o ideea simplă și de efect! Cred că și ție și-au ieșit foarte bine >:D< .

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...