Clicky

/

sâmbătă, 28 decembrie 2013

Topul cărților din 2013

some


Mai sunt 3 zile din 2013 și vom primi cu brațele deschise anul 2014, cred că-i cazul să trag o linie și să vorbim despre cărțile, filmele și serialele acestui an. 

Am citit anul acesta 57/58 de cărți.
Pe de o parte e rău pentru că aș fi putut citi mai multe, dar pe de altă parte e bine ( având în vedere că anul trecut am citit doar 32 de cărți, e un fel de progres ) .

Acesta este un Top personal, topul oficial îl găsiți aici. Topul cuprinde titlurile cărților așezate într-o ordine aleatorie și nu sunt toate publicate în 2013, dar sunt citite de mine în acest an.

1. Ecouri - Danielle Steel


2. Joc de umbre - Kevin Guilfoile



3. Anotimpul regăsirii - Sarah Jio



4. Femeia în negru - Susan Hill



5. Regina gafelor la New York - Meg Cabot



6. Înainte să adorm - S. J. Watson 



7. Promisiunea îngerului - F. Lenoir & V. Cabesos



8. Salvează-mă - Guillaume Musso



9. Crima din Orient Express - Agatha Christie



10. Marele Gatsby - F. Scott Fitzgerald



Care sunt cele mai bune cărți citite de voi anul acesta? 






25 de comentarii:

  1. Mindrie si prejudecata de Janne Austen ...♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Jocurile foamei sunt cele mai frumoase...citite anul asta. Le-am adorat pana la ultimul cuvant! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și seria asta e pe listă! ;)) Am văzut primul film apoi am regretat, trebuia să citesc mai întâi cărțile.

      Ștergere
  3. Hmmm. Acum in vin in minte: Mananca , roaga-te , iubeste si Ceea ce ziua datoreaza noptii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am auzit de „Ceea ce ziua datorează nopții”, cred că e frumoasă :) .

      Ștergere
  4. Frumoase alegeri! Am făcut și eu o astfel de postare.

    RăspundețiȘtergere
  5. O carte care m-a impresionat este Insula fluturilor de Sorina Popescu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are un titlu foarte rafinat, dar nu am găsit prea multe informații online despre ea. E păcat ca o carte frumoasă să nu fie cunoscută!

      Ștergere
    2. Eu am gasit cartea de pe un site, sunt si cateva recenzii scurte despre ea. Modul cum este scrisa cartea este rafinat.

      http://www.librarie.net/carte/185761/Insula-fluturilor

      Am mai citit si o alta recenzie:
      http://bookcaffe.wordpress.com/2013/07/19/insula-fluturilor-sorina-popescu/

      Am obiceiul si citesc inainte recenziile despre cartile pe care urmeaza sa le cumpar.

      Ștergere
  6. ce ma bucur ca ti-a placut marele gatsby. e una din cartile mele favorite. pacat de film....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a plăcut și cartea, dar și filmul! :)
      Mie mi s-a părut că s-au completat, am înțeles mai bine acțiunea și personajele.

      Ștergere
  7. Anul aceasta am citit multe carti bune, dar cu siguranta pe primul loc in top'ul meu e "Mare Tranquillitatis", dupa ar veni "Divergent" si "Insurgent", "Spulbera-ma", "Eve 1 si 2" si "Evermore" cam astea sunt pe locurile principale :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam toate cărțile citite de cite sunt pe lista mea de „must-read”! ( mai puțin „Spulberă-mă” - am citit-o deja și aștept volumul 2 )

      Ștergere
    2. Unravel Me (volumul doi din Atingerea lui Juliette) trebuia sa apara la noi pe la mijlocul anului 2013, dar s-a amanat si trebuie sa apara anul asta prin aprilie sau ceva de genul..

      Ștergere
    3. Editura Leda trebuia să scoată în vara anului trecut volumul V din Micuțele Mincinoase și nu am mai auzit nimic de el ... Nu-mi place ce se întâmplă.

      Ștergere
    4. Si tot pe la sfarsitul verii trebuia sa scoata volumul 3 din Eve si volumul 3 din Evermore. :\

      Ștergere
  8. Leda am observat ei eu ca au tot amanat cateva titluri. e pacat. in alta ordine de idei, cea mai buna carte pe care am citit-o eu in 2013 a fost secret de marie adeline, pe care ti-o recomand. cindy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că a fost foarte bună dacă te poți decide doar asupra unei cărți din toate pe care le-ai citit! Mie mi-a venit greu să selectez doar 5 așa că am pus 10 ( și astea în ordinea pe care le-am citit, nu am făcut clasament ) ! ;))

      Ștergere
  9. Ecouri este si favorita mea! Inainte sa doem nu am apucat s-o citesc insa urmeaza in vacanta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi-a plăcut mult „Ecouri” chiar dacă „Dincolo de aparențe” m-a cam dezamăgit. Îți recomand cartea, sper să-ți placă! Vacanță plăcută!

      Ștergere
  10. Ai citit multe cărţi în 2013. :D Să sperăm că şi anul 2014 va fi unul productiv!! Sunt curioasă cum este Marele Gatsby.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi!
      Încearcă prima dată cartea și mai apoi filmul, eu le recomand împreună. :D

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...